• تعداد:
    قیمت:
  • جمع مبالغ: تومان
تکمیل سفارش

درباره چرم مریم

درباره چرم مریم

شرکت تولیدی بازرگانی چرم مریم وطن

ما با شما هستیم تا خرید با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را ، به تجربه ای خوب برای شما تبدیل کنیم.

حرکت مجموعه ی چرم مریم از زمانی آغاز شد که یافتیم بهترین و مرغوب ترین چرم طبیعی جهان تولید سرزمینمان ایران می باشد که بخش بزرگی از آن بجای تبدیل شدن به کالای نهایی بصورت خام صادر می گردد پس تلاش خود را بر آن نهادیم تا زنجیره ی حوزه ی محصولات چرمی در کشور را کامل کرده و از بهترین چرم های تولید کشور بهترین محصولات چرمی را تولید نماییم.

و در سال ۱۳۳۶ اولین قدم برای ایجاد فرصتی تازه درصنعت چرم کشور را با ایجاد یک فروشگاه در پاساژ کمپانی واقع در کوچه برلن تهران برداشتیم و هدف خود را ارائه ی محصولات چرمی سرآمد و متناسب با سلیقه ی ایرانی به همراه بهترین خدمات پس از فروش به مردم سرزمینمان قراردادیم.

که نتیجه ی تلاش هایمان و اعتماد شما مردم عزیز تبدیل شدن کارگاه تولیدی پاساژ کمپانی به کارخانه ای عظیم در شهر قدس شد که علاوه بر ارتقای صنعت چرم کشور موجب اشتغال تعداد زیادی از جوانان در این حوزه نیز گردید و حال با گسترش خدمات وشعب خود در ایران و با حمایت مشتریان وفادار خود به دنبال صادرات محصولات چرم مریم به کشور های همسایه هستیم تا با همت روز افزون خود کشور عزیزمان ایران را در عرصه ی جهانی سربلند نماییم.

در تمامی این مسیر و با گسترش فعالیت هایمان مجموعه ی چرم مریم هیچ گاه ارزش های خود که شامل : مشتری محوری ، شفافیت ، مسئولیت پذیری ، چابکی و نوآوری می باشد را فراموش نکرده بلکه در راستای ارتقا بیش از پیش آنها تلاش نموده است.

ما همیشه قدردان مشتریان وفادار خود که در این مسیر ما را همراهی کردند و بخشی از هویت چرم مریم را تشکیل داده اند بوده و هستیم و با ایجاد باشگاه مشتریان تلاش کردیم سپاسگزار همراهی آنها بوده و بهترین خدمات را به آنها ارائه بدهیم.